Tuesday, March 12, 2013

Miért utálom Farkas Bertalant?

A rendszerváltáskor gyerekkorúak maradandó élménye a Kacsamesék megszakítása.

Én ehhez képest az eggyel korábbi nemzetékhez tartozom. Ahhoz a nemzedékhez, mely a mai napig nem tudta kiheverni az Aelita-megszakítást.

Éppen adták a tévében 1980 májusának végén Alekszej Tolsztoj Aelita című sci-fi regénye szovjet megfilmesítését, amikor megszakították és bejelentették, hogy Farkas Bertalan felment az űrbe, s onnantól órákon keresztül Farkas-műsor volt Aelita-műsor helyett.

12 éves voltam akkor, most 45, de legbelül még most is picit utálom Farkas Bertalant emiatt.

4 comments:

  1. régebb óta vagyok Subban mint teSeptember 15, 2013 at 4:14 PM

    Javítsd, nem szovjet, magyar.
    Egyébként ma újranézve, ritka gyenge feldolgozás.

    ReplyDelete
  2. régebb óta vagyok Subban mint teSeptember 15, 2013 at 5:48 PM

    Akkor miért írsz róla?
    Feltöltöttem, megnézheted a youtube-on.
    http://youtu.be/YdC7WTrMgio

    ReplyDelete
  3. Kösz, igyekszem holnap időt szakítani rá.

    ReplyDelete