Monday, June 10, 2013

Kismalacka

Kismalacka

Felment a hegyre egy kis malac olyan kis rózsaszín és az kinek farka kurta

Látta fent a sárga agyaras és kék-fehér foltos részeg disznókat

S mondta a kis kismalac a rózsaszínu kurtafarkú:

Én is elindulok oda fel de másképp mert én más vagyok főleg belül és az én ideálom Washington - nanem a DC hanem a George - ezt a közbevetést csak azért tette meg a kismalac mert néha nagyon szerette fitogtatni tudását hehe hát senki sem tökéletes hehe ugye hehe szóval hol is tartottunk igen a kismalac folytatta:

S én ott is más leszek hiszen én más és jó vagyok most is hiszen a világ az ugye rossz én meg utálom a világot mi más lehetnék mint jó ha egyszer ennyire utálom a világot hát nem? s tisztán fent fogok ragyogni tündökölni

De lassan ment az út s a malackából ebből az aranyos kurtafarkú teremtésből is sárga agyaras részeg disznó lett mire felért - ez lehetne az egyik befejezés s akkor most fejünket ingathatnánk a tanultabbak meg ingathatnók és sírdogálhatnánk a tanult... ezt már mondtam és elmélkedhetnénk a tan... bocsánat

Vagy így: a malacka felért a kis kurtafarkas de jól megverték azok a fenti sárgák és koncentrációtáborba vetették - hát sírni így is lehetne meg aztán mégtöbbet elmélkedni

Tulajdonképpen a rózsaszínű kurtafarkú kicsi kis kismalacka csak úgy mendegélt mendegélgetett s alig történgetett valami

S egyszer csak azt vette észre a kis malacka hogy olyan mindegy ez az egész

S megelégelte a malacka s felkiáltott: rólam ne írjatok semmit és kész és felmondott

*** 1992 ***

No comments:

Post a Comment