Tuesday, February 12, 2013

A feminista

A mai gyásznapra egy antifeminista írás következik Hannától.

*


A feminista kolléganő harcos volt, mint egy anyaoroszlán szülés után. Egy apokaliptikus szekta lánglelkű misszionáriusa és egy mlm-piramisjáték beszervezője egyesült benne.

- Na és te sosem adsz magadnak szabadnapot? Sosem jársz smink nélkü?

- Mi köze a szabadnapnak a sminkhez? Én szabadnapokon is szeretek jól kinézni.

- Idegen férfiigényeknek akarsz megfelelni, ez rabság. Te önkéntesen rab vagy, nem gondolod? Na és az, hogy néznek a férfiak? Sosem vagy laza az öltözködésben?

- Sokszor vagyok laza, azonban akkor is nőies vagyok. S nem látok ellentétet a férfiigények és a nőiigények között. A nő saját igénye, hogy jól nézzen ki, s ez egyezik a férfiak igényével, hogy jól kinéző nőket lássanak. Hol az ellentmondás itt? Na és az ha megnéznek a férfiak, az miért gond? Megnéznek, mert jól nézek ki. Bevallom, én is megnézem a jól öltözött, jóképű férfiakat. Ugye nem akarod, hogy elhiggyem, hogy te még sosem néztél férfira?

- Ez egy mesterséges igény, melyet a férfitársadalom generált és kódolt beléd. S te ezt örömmel el is fogadod?

- Szerintem a férfiak férfiak és a nők pedig nők, ez egy teljesen természetes különbség. A normális társadalom nőkből és férfiakból áll. Nem látok ebben semmi mesterségest. Sőt az lenne a mesterséges, ha valaki megszüntetné a két nem közti természetes különbségeket. Ez mind a férfiak, mind a nők ellen irányulna. Hol az ellentmondás itt?

- Na és a nők elnyomása?

- Ellenzem a nők elnyomását, de a mai Magyarországon nincsenek elnyomva a nők.

- Még hogy nincsenek? De bizony.

- Hol?

- Vegyük csak a családi erőszakot, akár. Vagy azt, hogy a társadalom elvárja tőlünk, hogy a gyerekekkel foglalkozzunk, miközben a férfiak szabadon építik karrierjüket.

- Én ezt nem látom így. Magam ismerek több esetet, ahol a feleség erőszakos a családban, nem a férfi. Ne mondd, hogy te nem hallottad a Margó és szerencsétlen férje rémtörténeit! Na és ha a válásokról beszélünk, ma már minden válni akaró nő első aduja a családi erőszakkal való előhozakodás. Biztosan van valódi erőszak is, azonban nem hiszem a publikált statisztikákat, s meg vagyok győződve róla, hogy ahol ténylegesen is van erőszak, ott nem nagyobb az erőszakos férfiak aránya, mint az erőszakos nőké. Ami pedig a karriert illeti, szerintem a férfiak irigyek lehetnek ránk, hogy nekünk megadatott a gyermekszülés, gondozás és nevelés “karrierje”, míg nekik nem. Szerinted nem több egy új ember létrehozása a munkahelyi előremenetelnél? Szerintem több és maradandóbb. A munkahelyi sikernek egy szimpla kirúgással vége lehet, míg a felnevelt gyerek örök jel marad.

- Na és a prostitúció? Ez kétségen kívül a férfielnyomás jele, ez az eltörölt rabszolgaság máig meglévő maradványa!

- Az embercsempészekre gondolsz, akik lányokat csapnak be és kényszerítenek prostítúcióra?

- Nem. Ők csak egy törpe kisebbség. A valódi probléma, az úgynevezett önkéntes prostituáltak, ők alkotják a prostituáltak 95 %-át. Valójában ők az igazi gond, mert ők legális rabszolgák.

- Viccelsz? Láttál már hirdetőújságot? Ki kényszeríti a kurvákat, hogy hirdessék magukat? Senki! Csak sok pénzt akarnak rendes munka nélkül, s a könnyebb utat választják. Egy velem egyidős luxuskurva 5-ször annyit keres, mint én, pedig nekem 2 diplomám van, neki meg csak érettségije vagy az se. S a végén még ő az áldozat?

- A férfiorientált társadalom tudatalatti kényszeréről van szó!

- Ezt komolyan mondod? Ezek szerint a meleg férfiprostituáltak is a “férfiorientált társadalom” rabszolgái, meg a heteró férfiprostituáltak is, akik öreg nőknek szolgáltatnak?

Aztán még szó volt az abortuszról, meg a férfiak általi kényszer miatt burkába burkolt – “burkába burkolt” viccesen hangzik ez magyarul! – muszlim nőkről, de ezt már nem írom le részletesen, az előzmények alapján sejthető, hogy ez a két téma hogyan lett megvitatva.

A kolléganőm azóta kerül engem. Hallottam, hogy öngyűlölő nőnek titulált a hátam mögött. Nem haragszom, inkább viccnek fogom fel ezt. Sajnos kicsit előnytelen a kolléganő kinézete, s ezt még fokozza is az antismink és a “ne öltözzünk a férfiak kedvéért” hozzáállással, s nem talál magának partnert.

A feminista kolléganő harcos volt, mint egy anyaoroszlán szülés után. Egy apokaliptikus szekta lánglelkű misszionáriusa és egy mlm-piramisjáték beszervezője egyesült benne.

No comments:

Post a Comment