Wednesday, February 6, 2013

Udvarias emberek

Bari és Kori barátnők.

Bari éppen vásárolni ment, ezért Kori megkérte őt, hogy vegyen neki egy doboz kockacukrot.

Barimeghozta a bevásárlást. Majd bement Korihoz átadni neki a kockacukrot. Kori erre átadta a kockacukor árár Barinak.Bariazonban kijelentette, hogy nem kéri a pénzt, ez egy filléres dolog.

Kori nem hagyta annyiban, nyújtotta a pénzt Barinak, de az meg megint szabadkozott.

Bariés Kori is kezdtek nagyon mérgesek lenni. S mindketten elhatározták, hogy nem tágítanak.

- Nekem annyira megalázó, hogy Kori ki akar fizetni engem, egy ilyen filléres dologért, pedig én örömmel hoztam neki, de ő, úgy tűnik, nem értékeli ezt, s nem érzi, hogy megaláz ezzel a pénzzel – gondolta keserűen Bari.

- Nem értem miért nem látja be Bari, hogy nekem megalázó, hogy úgy tesz, mintha rá lennék szorulva egy filléres ajándékra, s azt érzékelteti velem, hogy még egy doboz kockacukorra sem telik engem.

Szerencsére megjött hamarosan Jutka, aki – miután meghallgatta mindkettőjüket – nevetésben tört ki:

- Most mondjátok meg nekem őszintén: ti direkt csináljátok ezt vagy elmebetegek vagytok? Kori, te fizess,Bari, te pedig tedd el a pénzt!

No comments:

Post a Comment